عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 491
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 537
بازدید ماه : 491
بازدید کل : 277917
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 Secure Folder v6.5: یک نرم افزار بسیار کم حجم و قدرتمند کامپیوتری است که به کمک آن و به راحتی می توانید فایل ها و فولدرهای شخصی خود را قفل کنید و بر روی آن ها پسورد قرار دهید. Secure Folder فایل ها را غیر قابل حذف می کند، آن ها را مخفی می کند و از دید کودکان، همکاران و دوستانتان پنهان می کند و از آن ها در برابر تروجان ها، ویروس ها و تهدیدات شبکه ای حفاظت می کند

قفل گزاری روی فایلها و فولدرها با Secure Folder v6.5


 


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: نرم افزارهای کاربردی , مدیریت فایل , قفل گذاري , ,
:: برچسب‌ها: قفل گزاری روی فایلها و فولدرها با Secure Folder v6 , 5 ,
:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 Acronis True Image Home 2012 v15.0.0 Build 7119 Final + boot cd : نرم افزاری است بسیار قدرتمند جهت محافظت از ویندوز که توسط آن می توانید از تمامی محتوی هارد دیسک و اطلاعات آن شامل برنامه ها ، آهنگ ها ، کلیپ ها ، ویدئوها ، تصاویر ، اسناد و… نسخه ی پشتیبان "BackUp” تهیه کنید. این برنامه قادر است تا از سایر برنامه های نصب شده بر روی ویندوز و تمامی اطلاعات و تنظیمات آن ها نسخه ی پشتیبان تهیه نماید تا در مواقع لازم در کمترین زمان ممکن به برگرداندن آن ها بپردازد. با اینکار دیگر شما نیازی به نصب مجدد برنامه ها نخواهید داشت. زیرا با یک کلیک و در کمترین زمان ممکن BackUp آن ها اجرا شده و به صورت خودکار برنامه ها را بازگردانی می کند. اگر ویندوز شما دائما ویروسی می شود و یا اینکه اغلب با ویندوز خود و برنامه ها مشکل دارید ، قطعا باید هر بار به نصب مجدد ویندوز ، درایورها و برنامه ها بپردازید. اما اینکار بسیار طاقت فرسا و وقت گیر خواهد بود. با استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به گذراندن این مراحل نخواهد بود و در چند دقیقه و با یک کلیک تمامی محتوی ویندوز به حالت اولیه برخواهد گشت. برای اینکار کافیست تا یکبار ویندوز، درایورها و برنامه ها را نصب کنید و توسط این نرم افزار از درایو ویندوز خود یک نسخه ی پشتیبان تهیه کنید. حال هر زمان که به وبندوز خود مشکل پیدا کردید ، کافیست تا به برگردان آن نسخه ی پشتیبان بپردازید. مشاهده خواهید کرد که در عرض چند دقیقه ویندوز شما به حالت اولیه خود باز می گردد. البته اگر از سلامت ویندوز خود مطمئن هستید ، همین حالا می توانید به پشتیبان گیری مشغول شوید و خود را برای همیشه از نصب مجدد ویندوز ، درایورها و برنامه ها راحت کنید.

این نرم افزار برنده جایزه نرم افزار بهترین ایده در زمینه BackUp/Restore می باشد.

Acronis True Image Home 2012 v15.0.0 Build 7119 Final


 ویژگی های کلیدی نرم افزار Acronis True Image Home 2012 15.0.0 Build 7119

•تهیه ی نسخه ی پشتیبان از تمامی اطلاعات و محتوی هارد دیسک
•محافظت از ویندوز در با یک کلیک
•دارای جدول زمان بندی جهت پشتیبان گیری از اطلاعات در مواقع تعیین شده
•پشتیبانی از حالت Zip و توانایی در ذخیره فایل ها به صورت کاملا فشرده
•دارای چندین اسکین مختلف جهت تغییر ظاهر
•محافظت از نرم افزارها و تنظیمات آن ها با گرفتن فایل پشتیبان
•ذخیره همزمان فایل های پشتیبان در دو مکان مختلف "هارد دیسک ، فلش دیسک ، CD/DVD”
•دارای موتور جستجوگر فایل ها و پوشه ها
•پشتیبانی از جستجوگر رومیزی گوگل جهت جستجو میان فایل های آرشیو
•توانایی ادغام چندین فایل پشتیبان در یک فایل پشتیبان واحد
•گرفتن پشتیبان از برنامه ها ، آهنگ ها ، کلیپ ها ، ویدئوها ، تصاویر ، اسناد و…


 


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: نرم افزارهای کاربردی , ابزارهای مفید , فایل پشتیبان , مدیریت فایل , ,
:: برچسب‌ها: Acronis True Image Home 2012 v15 , 0 , 0 Build 7119 Fina ,
:: بازدید از این مطلب : 493
|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Folder Encryption Fairy

همه ی ما اطلاعاتی را در حافظه های کامپیوتری خود نظر هارددیسک ، فلش مموری و … ذخیره می کنیم که دلیل انجام این کار حاکی از اهمیت آنها برای ماست . گاه برخی از این دادها به دلیل محتوای خود برای ما ارزش بیشتری پیدا می کنند تا جایی که فقط دسترسی خود را به آنها می طلبیم و به دلیل وجود حساسیت بالا ، می خواهیم تا با استفاده از روش های مختلف آنها را از دسترس افراد غیر دور نگاه داریم . سیستم عاملویندوز به طور پیش فرض یک راه را برای ما قرار داده است که آن نیز مخفی کردن فایلها و پوشه ها به صورت معمولی می باشد حال آنکه با توجه به آشنا بودن بیشتر کاربران از این قابلیت ، دیگر نمی توان همانند گذشته با اطمینان خاطر از آن استفاده نمود . از این رو می بایست به دنبال گزینه ای مطمئن و جایگزین گشت . اگر در این زمینه می خواهید وسواس زیادی به خرج دهید پیشنهاد می کنیم تا برنامه ی قدرتمند Folder Encryption Fairy را امتحان کرده و در صورت تمایل آن را برگزینید چرا که این نرم افزار با داشتن حجمی بسیار پایین ، تمامی امکاناتی را که گونه های مشابه آن در اختیارتان قرار می دهند ، در کنار یکدیگر گرد آورده و با محیط کاربری بسیار ساده ی خود ابزار های مختلف را به سادگی در دسترس کاربر قرار می دهد . این نرم افزار برای حفظ امنیت اطلاعات شما ، چندین روش مختلف را آماده کرده است که می توانید بنا به نیاز و خواسته ی خود از آنها استفاده نمایید . محافظت به وسیله ی پسورد ، مخفی سازی و رمزگذاری کردن فولدر ها همان کارهایی است که برای محافظت از اطلاعات به آنها نیاز خواهید داشت و خوشبختانه همگی در این برنامه جمع گشته اند . کافیست تا پوشه ی دلخواه را انتخاب کرده و بر روی روش مورد نظر کلیک کنید ؛ به همین سادگی پروسه تامین امنیت به پایان رسیده و می توانید با خیال راحت هرچه را که می خواهید انباشت کنید . پشتیبانی Folder Encryption Fairy از تمامی ویندوز های Win98/me 2000/XP/2003/Win Vista/Win 7 جای هیچگونه بهانه گیری را برای منتقدان خود باقی نگذاشته است و می توانید با هر ویندوزی که دارید ، نهایت استفاده را از آن ببرید .

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: مدیریت فایل , ,
:: برچسب‌ها: : دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Folder Encryption Fairy 4 , 3 , دانلود نرم افزار رایگان , رمزگذاری کردن فولدرها , رمزگذاری کردن پوشه , محافظت از فایلها با کلمه عبور , محدود کردن دسترسی به فولدرها , محدود کردن دسترسی به پوشه ها , مخفی سازی فایلها , مخفی کردن فایل , مخفی کردن فولدر , مخفی کردن پوشه , ن ,
:: بازدید از این مطلب : 791
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

صفحه قبل 1 صفحه بعد

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com